Nie Roadster, ale w zeszłym roku dodałem wspomaganie kierownicy do mojego egzemplarza Type 65 Coupe z generacji I. Było to w rzeczywistości dość łatwe - większość rzeczy kupiłem w LMR (Late Model Restorations), które specjalizuje się w marce Ford. Mają oni zestaw pompy, który zawiera wspornik montażowy i wąż. Miałem przewagę, ponieważ pierwotnie zbudowałem samochód z przekładnią kierowniczą z zębatką i listwą zębatą, więc wystarczyło podłączyć węże, chociaż musiałem znaleźć inne źródło stalowych przewodów, które wyrzuciłem podczas budowy samochodu. O ile pamiętam, musiałem również osobno kupić przewód powrotny i za niewielką opłatą dodałem chłodnicę z rynku wtórnego. Działa dobrze i jestem zachwycony, że to zrobiłem. Całkowity koszt wyniósł 635 USD. Dodam, że ludzie z LMR byli bardzo pomocni i szybko odpowiadali na pytania.
Oprócz zestawu pompy P/S (#LRS3674KA), możesz potrzebować zestawu do usunięcia klimatyzacji (A/C Delete Kit) (LRS-8511A). To są dwie największe liczby, chyba że potrzebujesz przekładni kierowniczej z zębatką i listwą zębatą.