Factory Five Racing Forum banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #1
Hi there , I need Factory five emblem for steering wheel center , anyone have for sale ? thanks a lot
358896

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
I have one somewhere, just have to find it. Whats it worth??

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
Yes, let me find it.. stay tuned. Where are you located?

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #5
My friend I am from Brazil but have a deposit in Delaware Usa , so you can send to my deposit adrees and I can send a payment for you using paypal or any eletronic payment method you want ok many thanks

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #6
Ricardo Z Gutierres 600 Centerpoint Blvd Qwintry Ste 903591 New Castle DE 19720 Número de Telefone 858-633-6353

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
Do you need both pieces or just the emblem?
358922

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
I sent a Message with my paypal address.

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #9
Dear friend I think will need both peaces to emblem works in the steering whell ! How much you can do for all?

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
Same price you said is ok shipped to Delaware.

Check your private messages or email me at [email protected]

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #11
Many thanks I will send your payment tomorrow ok I will need a gauge set maybe you can help me too; smiths models very expensive for me. Do you can help me with anothers models and where I can find

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
Payment received, will ship tomorrow and provide tracking number. Thank you!

Mike

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #14
Mike about gauge set for a shelby do you have a notion for a good one ? Or where I can Find with good price and quality

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
I will look for you and report back.

Mike

·
FFCobra Fanatic
5,450 Posts
USPS Tracking 9500 1108 4442 0147 2853 28 should be there Friday.

·
Snake Farmer
10,280 Posts
Not saying this isn't legit, but I'm curious to know if this all works out OK. Reminds me somewhat of some scams I've heard about..

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #20
[QUOTE = "AC Bill, post: 6098394, membro: 10391"]
Não estou dizendo que isso não é legítimo, mas estou curioso para saber se tudo funciona bem. Me lembra um pouco de alguns golpes que já ouvi falar ..
[/CITAR]
Bill, eu sou do Brasil, ok, muito difícil fazer uma cobra shelby aqui, porque o dinheiro brasileiro contra a dolar será muito caro, então meu amigo eu sou real, Mike, muito obrigado, vou precisar de um guia completo e conjunto de medidores e muitas coisas em o futuro, então Bill se você não me ajudar, por favor não dificulte mais por mim ok

1 - 20 of 24 Posts